понеделник, 11 юни 2012 г.

Кунева в спалнята

Понеже вече всички се изказаха, а аз изпих няколко уискита, искам да ви разкажа нещо. Няма да говоря за баба си и дядо си като Прошко Прошков, нито като Кунева, която няма дядовци за продан. Ще ви разкажа как чух тази песен.

Вече съм на 11 години и искам да слушам музика. Майка и татко ми връчват две касетки, от онези, дето се превъртаха с молив напред. Обложката им е от кафява хартия, отпред, залепена акуратно ваденка - лъвчето на СДС.

Слушах парчето изобилно, без особено разбиране. Гледах и плаката от митинга на СДС на вратата на спаляната на нашите.

Абе, вие знаете ли, какво означава да сложиш над леглото си такъв плакат??? Знаете ли, че това граничи с болестно състояние - най-интимното ти място е обител на всичките ти мечти за промяна, то е дом за едни хора, които после така или иначе ще те излъжат. Ама като те излъже някой в спалнята ти това са семейни работи. А в семейните работи не е готино да се меси друга фамилия. Фамилията на ЦК.

 А ако фамилията на ЦК ще ми прелага нещо ново - да го направи, гостувайки ми в хола. Ама да не ми влиза в спалнята. И да не ми сваля плаката. Щото ай сиктир от морализатори, европейци и либерали, които се чудят как да си монтират снимаката на вратата на спалнята ми.

http://www.youtube.com/watch?v=sTy51YZymXc

Няма коментари: