понеделник, 9 април 2012 г.

Говорит Осло: Имаме си Брейвик, други бедствия не щем

Много се разтревожих. Имам близка приятелка в Норвегия, от сутринта я дебна онлайн, защото може да е вярно. Може всички да се стрелят и да умират от собствените си изстрели от нещастие. Може в Норвегия наистина да живеят най-нещастните хора. А аз си мислих, че преди години тя замина за добро. “Още не съм мислила за самоубийство”, каза ми тя. “Ама знам ли – норвежците убиват масово. Или поне един”, продължи Д. “Може човекът да говори в перспектива – ако Бойко дойде тук, може да започнат масови самоубийства, я си го дръжте там. Тук си имаме Брейвик, други бедствия не щем” - додаде тя. Д. ми беше учителка, по английски. Вземаше 300 лева заплата и живееше с цялата си рода в един апартамент. После й писна, взе си задника в шепи и замина за една от най-богатите европейски страни, там 'дето се самоубиват според най-саркастичния премиер в Европа – българският. Да, да – онзи същият, който не е прост а саркастичен. Той саркастично обяви, че докторите вземат по 70 000 лева заплата и да не мрънкат. Аз пък знам, че докторите получават 450 лева. Имам си ги двама вкъщи. Ама пък може и да съм проста и да не разбирам сарказма. Но пък съм щастлива, защото не живея в Норвегия и опасността за мен от самоубийство рязко намалява. Може пък и Стойчо Стоев – Чочо, онзи дето се гръмна мистериозно пред полицаи в апартамента си, докато те обезвреждали несъществуваща аларма... да е бил норвежец. Може пък и премиерът ни да не е саркастичен, а гротесков.

Няма коментари: